Destinacije

Tamo Vamo Blog

• Uzbekistan- putevima svile sa klincima

Već godinama Ivan pretražuje avio karte za Uzbekistan, čita knjige o putevima svile, gnjavi pomalo sa idejama o čarobnom Samarkandu. Do skoro je ovakv …

• Porodično istraživanje Kariba na kruzeru Norwegian Getaway

Prvi put nakon dugo vremena sam imala tremu pred ovo putovanje. Znate one leptiriće u stomaku i blagi strah od nepoznatog kada nešto radite prvi put? …

• Besplatne stvari u Njujorku za porodice

Njujork je jedna od najuzbudljivijih destinacija na svetu, ali može biti zastrašujuće putovati tamo sa decom. Gužve, ogroman grad i visoke cene ne …

• Island sa decom

Pomislili smo da je Island zanimljiv kao zemlja i odraslima i deci, naišli na povoljne karte iz Budimpešte i novo putovanje se polako krčkalo. Pre put …

• Zimivanje Slovenija- Kranjska Gora

Razmatrali smo skijanje na Kranjskoj Gori, iskrso nam je odličan hotel i rešili da je Slovenija naša zimska destinacija. Delovalo nam je da je mesto m …

• Korčula

Na Korčulu smo planirali još prošle godine, ali nam je cela covid situacija poremetila planove. Čim se ukazala prilika nismo mnogo razmišljali. Naš …

• Zanzibar sa decom

Za Zanzibar smo se odlučili jer nije bilo mnogo opcija. Iz nekog razloga mi nikad nije bio pri vrhu liste željenih destinacija. Činjenica da za ovaj p …

• Antalija- porodični odmor u doba pandemije

Kada razmatramo gde ćemo na more Turska nekako ne bude pri vrhu naših željenih destimacija. Znamo da su Turci izmislili all inclusive koncept i da su …

• Brioni sa decom

Na sam pomen Briona, svima je u glavi mističnost, zatvorenost i ekskluzivnost ovog mesta još iz Titovog doba. Svi znamo da je tu bila Titova letnja re …

• Dunavska rivijera- od Požarevca do Kladova

Pisaću vam danas o meni dragim mestima od isključenja sa auto-puta ka Požarevcu do Kladova. Planiram da pratim tok puta i tim redosledom da predstavlj …

• Vrnjačka Banja- u gostima Solaris Resort-a

Vrnjačka Banja Dobili smo poziv od Solaris Resort-a da budemo njihovi gosti i provedemo vikend u Vrnjačkoj Banji. Ivan je u banji bio na pripremama pr …

• Prolom banja i Đavolja varoš

Završio se period izolacija i stresova vezanih za Korona virus i došlo je vreme za nove destinacije. Još pre čitave ove situacije smo isplanirali da p …

• Dvorci Slovačke- Orava i Bojnice

Krenuli smo iz Krakova ka Budimpešti i planirali smo da usput obiđemo dva zamka u Slovačkoj. Negde smo pročitali da Slovačka ima najveći broj dvoraca …

• Krakov sa decom

Nakon što je stigao Vukšin pasoš rešili smo da sredinom decembra odemo negde gde se oseća lepa božićna atmosfera, a gde nije prevelika gužva. Opredeli …

• Lukovska banja

Hteli smo da zbrišemo na jedan opuštajući vikend u prirodu bez gužve. Vazduh je tih dana bio užasno zagadjen i skapirali smo da je pravo vreme za vazd …

• Belgija- trudna na putu sa detetom

Organizacija puta Odlučili smo se za putovanje u Belgiju jer je sam bila već u 6. mesecu trudnoće, a ovo je delovalo jednostavno za organizaciju i ni …

• Anavisos- idemo na more

Ovaj put je u startu specifičan za nas jer je organizovan od strane prodavnice Aksa i agencije Big Blue. Zvučalo je kao sjajan izazov za nas da učestv …

• Spa vikend na Kopaoniku

Da je Kopaonik za nas posebna planina govori činjenica da nam je ovo treći put ove godine da idemo tamo. Našli smo odličnu promo ponudu na sajtu welln …

• Hvar letovanje i usputni obilazak Bosne

U petak u 10h uveće Ivan, Sofija i baka Irena su došli po mene. Izlašla sam sa proslave 15 godina mature i krenuli smo ka Hvaru. Posle noćne vožnje pr …

• Češka praznična tura

Sredinom decembra smo poželeli da obidjemo neki grad koji nije predaleko, gde bismo upili malo praznične atmosfere. Odlučili smo da se vratimo Pragu. …

• Produženi vikend na Jahorini

Ovo putovanje smo organizovali u minut do dvanest. Nije bilo mnogo planiranja, samo nam je palo na pamet da bismo mogli malo za promenu do tamo. Dugo …

• Lazarev kanjon i Veliki krš

Subota je ujutro i krećemo pre svitanja ka istoku. Sunce se diže baš pred ulazak u Gornjačku klisuru ispod planine Vukan. Od Petrovca do Žagubice je o …

• New York sa detetom

Nakon 9 godina pauze, ovog leta smo se vratili u NYC, brojniji za jednog člana bande. Tri leta smo kao studenti dolazili u USA na Work&Travel prog …

• Egishajm

Egishajm (Eguisheim) Tokom boravka u Kolmaru hteli smo da obiđemo još malo prelepe Alzas regije. Neka zaista magična sela se nalaze u ovom delu sveta, …

• Kolmar produženi vikend

Organizacija puta Produženi vikend u Kolmaru mi je zvučao previše dobro i primamljivo. Karte do Basela preko Easy Jet-a, kad se kupe dovoljno unapred …

• Kusko, Peru sa detetom

Dobro došli u nastavak priče o Peruu. Ukoliko vam je prvi deo bio interesantan, verujem da ćete uživati čitajući priču o Kusku. Dolazak u Kusko Voz je …

• Maču Pikču sa detetom

Odluka o putovanju u Peru Ovo putovanje za nas je vrlo posebno. Još od prvih planiranja zajedničkih putovanja složili smo se da nam je Maču Pikču najv …

• Kuba

Organizovali smo put na Kubu sa kumićima “Amerikancima”. Leteli smo iz Newarka (New Jersey) do Havane. Kada smo sleteli scene koje su se ređale su bil …

• Provansa Prvi maj

Iznajmili smo kombi na nedelju dana, potrpali se sa babom, dedom, ujkom i ujnom. Sa nas troje, ukupno sedam duša u vozilu, od toga 4 (realno 3) vozača …

• Egipat sa detetom

Ovo putovanje smo dugo priželjkivali i konačno se ukazala prilika. Bilo je tu dosta nedoumica, tipa koliko je Egipat zaista bezbedan, treba li voditi …

• Hong Kong i Makao

Dugo smo planirali da obiđemo Hong Kong i Makao, ali nikako da se ukaže prilika. Smišljajući kako da stignemo do Filipina zaključili smo da je to dobr …

• Stokholm, Švedska

Naleteli smo na povoljne povratne karte iz Niša za Stokholm i rešili da zbrišemo na produženi vikend. Trebao nam je jedan manjii predprolećni beg od k …

• Putovanje bez deteta- Borakaj

Kupili smo tri karte do Hong Konga i bili rešeni da vodimo Sofiju sa nama na Filipine. Kada smo to saopštili porodici reakcije su bile kao kad bismo i …

• Austrija Prvi maj 2017

Bliže se uskršnji i prvomajski praznici. Tim povodom podelili bismo sa vama naše lepo prošlogodišnje iskustvo. Moglo bi se reći da već tradicionalno p …

• Kopaonik

Kopaonik je jedno od retkih mesta na koje se uvek rado vraćamo. Generalno volimo da menjamo destinacije, ali za nas Kop ima posebnu energiju. Podjedna …

• Crna Gora 2017

Za drugo letovanje sa Sofijom biramo komšijsku Crnu Goru. Sofijina baka ide sa nama kako bismo mi mogli da završimo ronilački kurs. Nekoliko godina un …

• Nacionalni park Đerdap

Sofijino prvo planinarenje- vidikovac Greben, Nacionalni park Đerdap Sofiju smo dosta rano izvodili u manje šetenje u obližnjem parku. Jedva smo doček …

• Beč, Božićni marketi

Pred kraj 2017. godine smo se zaputili u Beč. Imali smo prazan stan na raspolaganju, seli smo u auto i rešili da kvalitetno iskoristimo vikend. Prema …

• Pekinška patka

Vraćamo se u Peking u kome imamo još jednu neizostavnu stvar da obavimo. Odlazimo u čuveni Quanjude restoran na Pekinšku patku. Otvoren je davne 1864. …

• Leshan, China

Vozimo se brzim vozom, čija brzina dostiže i 250km/h, iz Chengdua do Leshana. Tamo idemo u obilazak velikog Bude iz Leshana. Džinovska statua isklesan …

• Japan

Dolazimo u Zemlju izlazećeg sunca, ostrvsku monarhiju u istočnoj Aziji. Japan je moderna tehnološki vrlo napredna zemlja, ali takođe zemlja koja nudi …

• Beijing, China

Na ovaj put smo krenuli nekoliko dana posle Sofijinog prvog rodjendana. To je bilo naše prvo interkontinentalno putovanje sa njom. Nismo bili sigurni …

• Chengdu, China

Čekajući let iz Pekinga počinjemo da primećujemo koliko je aerodrom prilagođen putovanjima sa decom. Sofija stiče neka od prvih azijskih poznanstava. …